vrijdag 13 januari 2012

I'm a Gleek!

Bron

 
Onder het motto 'beter laat dan nooit' kocht ik vorige week de eerste dvdbox van Glee. Ik was op zoek naar een nieuwe serie om te volgen en was al lang erg benieuwd naar deze muzikale reeks. En hoewel ik nog maar twee afleveringen heb gezien, vind ik het nu al helemaal geweldig. Op het einde van de tweede aflevering zingt Rachel het liedje 'Take a Bow' van Rihanna en dat was echt top! Ik vind het altijd ontzettend leuk om bepaalde nummers te herontdekken en ik weet dat dit bij Glee regelmatig het geval zal zijn. Ik ben benieuwd welke liedjes ze allemaal onder handen zullen nemen en welke verhaallijnen eraan zitten te komen. Ja, het is officieel: I'm a Gleek!


- Vinden jullie de serie ook zo leuk? En zijn er nog andere series die je me zou aanraden?

Lots of love,
Jolien



3 opmerkingen:

  1. Zelf volg ik geen Glee, ook niet echt een programma voor mij. Maar fijn dat jij er zo van geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zelf ook helemaal weg van Glee. Al vanaf het begin eigenlijk en volg het via Amerika. Het is zeker leuk om gewoon liedje te herontdekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I LOVE GLEE! Ik vind hun covers vaak leuker dan het originele liedje!

    BeantwoordenVerwijderen

beantwoorden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...