zondag 29 januari 2012

Things that made me happy this week #1

Tijd voor een vaste rubriek op mijn blog. En omdat ik hou van lijstjes, wordt het een wekelijkse happy list. Dit zijn de dingen die me deze week gelukkig maakten:

1) Mijn nagels laten doen door een collega. Ik ben altijd al een nagelbijter geweest en besloot om toch eens gelnagels te laten zetten. Even wennen, maar zo veel vrouwelijker!
2) Op woensdagmiddag gaan eten bij mijn grootouders. Ze woonden 5 jaar lang aan de zee en zijn nu eindelijk terug naar hier verhuisd. Ik vind het geweldig dat ze weer in de buurt wonen!
3) Na het werk thuiskomen en een heerlijk bord spaghetti met zelfgemaakte saus eten samen met mijn vriendje. En hij vond mijn saus erg lekker!
4) Naar de film 'Tot Altijd' gaan kijken in de cinema. Oké, het is niet echt een feelgood-verhaal (het gaat over een MS-patiënt die strijdt voor het recht op euthanasie), maar ik ben ontzettend blij dat ik hem heb gezien. Zo aangrijpend en ontzettend straf geacteerd! Lang geleden dat ik nog zo'n goede film heb gezien.
6) Glee!
5) Een luie zondag met mijn vriendje: uitslapen, samen pistolets eten, Trivial Pursuit spelen en Desperate Housewives kijken. Genieten!


Bron

Bron

Bron

- Wat maakte jullie deze week gelukkig?

Lots of love,
Jolien

2 opmerkingen:

  1. Altijd fijn om te lezen! Zo te zien heb je een fijne week gehad. Ik kan ook zo genieten van een bord spaghetti als ik thuis kom, haha.

    BeantwoordenVerwijderen

beantwoorden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...