zondag 26 februari 2012

TIP: Den Boterham

Volgens mij is er geen betere manier om je zondag te beginnen dan met een lekker, uitgebreid ontbijt. Dus trok ik vanmorgen met een vriendin naar Antwerpen om samen te ontbijten in Den Boterham, een supergezellig eetcafeetje aan de Kaaien. Ik was er al eens eerder geweest en ook vandaag was het weer superlekker, een echte aanrader! Er zijn maar liefst 15 ontbijtformules, dus er is zeker voor ieder wat wils. Ik nam het basisontbijt (een dikke snee bruin brood, een croissant of chocoladebroodje, een stuk stokbrood en zoet beleg zoals hagelslag en speculaaspasta) met een extra spiegeleitje. Als drank krijg je daarbij  normaal versgeperst fruitsap + thee, koffie of warme melk, maar ik koos in plaats daarvan voor een warme chocomelk. Ik wist immers nog van vorige keer dat die er echt hemels is (je krijgt er ook een bakje aparte chocolade bij om erbij te voegen, jummie!).  Ik heb mijn buikje goed vol gegeten en dat voor weinig geld. Ik kom hier zeker nog terug!





Oh ja, zeker reserveren als je zin hebt gekregen om hier eens te gaan ontbijten. Het zit er namelijk altijd goed vol!


Lots of love,
Jolien


Den Boterham
Plantinkaai 14
2000 Antwerpen 


2 opmerkingen:

beantwoorden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...