zaterdag 17 december 2011

Christmas Wishlist

Binnen exact één week is het kerstavond (can't wait!). Hoog tijd dus om mijn verlanglijstje met jullie te delen... Normaal vind ik het altijd ontzettend moeilijk om zo'n lijstje te maken, maar dit jaar ging het verrassend vlot. Er zijn zo veel leuke dingen die ik wil!

IJsmachine
Dit wil ik echt al heel lang. Zelfgemaakt ijs vind ik echt heerlijk en ik zou dan ook dolgraag mijn eigen ijsjes maken. Ik kijk er al naar uit om ermee te experimenteren en de lekkerste smaken te creëren: speculaas, cuberdon, Oreo's,... Iemand?

Bron




Patisserie! - Christophe Felder
Dit kookboek zag ik een tijdje geleden liggen in de geweldige kookwinkel Alice Délice in het Wijnegem Shoppingcenter. Het boek is ontzettend dik en bevat maar liefst 210 recepten om lekkere patisseriegerechten te maken. Het is opgedeeld in verschillende lessen en op het eerste zicht leek de uitleg bij de recepten me vrij eenvoudig. Omdat het boek redelijk duur is (zo'n 40 euro) heb ik het zelf niet gekocht, maar ik zou het dolgraag terugvinden onder de kerstboom!

Bron

Handtas van Mango
Sinds een vriendin van mij deze tas kocht, ben ik verkocht. Ik wil hem ook! Ik vind hem echt zo mooi en bovendien is de grootte van de tas perféct. Gimme that bag!


Bron

Massage
Een professionele massage krijgen is iets wat al lang op mijn verlanglijstje staat en het is er nog steeds niet van gekomen... Hoog tijd om daar eens verandering in te brengen! Een bon voor een massage staat dan ook op mijn kerstverlanglijstje.

Bron

Verder wil ik ook nog een portefeuille, een toilettas (van Oilily of iets wat erop lijkt ;p), Dagelijkse Kost 1 van Jeroen Meus of een hondje (ain't gonna happen). Oh ja, een Ipad of Iphone zijn ook méér dan welkom onder mijn kerstboom ;-).

- Wat staat er zoal op jullie verlanglijstje?

Lots of love,
Jolien

4 opmerkingen:

  1. Oeeh ziet er nice uit zeg! Massage is heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja doe mij ook maar die massage. En daarnaast wil ik een leuk ingerichte kamer (net verhuisd, het is saai), maar dat moet ik toch echt zelf doen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa, die massage, dat is een goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen

beantwoorden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...