donderdag 15 december 2011

MUSIC: Milow


Bron

Had je me een tijdje geleden gevraagd wat ik van de muziek van Milow vond, dan had ik daar waarschijnlijk geen duidelijk antwoord op kunnen geven. "Bwa, wel goed denk ik...". Maar nu Q-music voortdurend de muziek van de Belgische zanger draait - na zijn Europese tournee geeft hij morgen namelijk een showcase bij de zender - denk ik steeds vaker: hé, dit is echt een tof nummer. Ik merk dat ik op de fiets glimlach als zijn liedjes gedraaid worden en dat ik zin krijg om mee te zingen. Dat hij afgelopen weekend drie MIA's in ontvangst mocht nemen en daarmee samen met Selah Sue de grote overwinnaar was van de Vlaamse muziekprijzen, vind ik dan ook meer dan terecht. Ja, misschien ben ik stiekem toch een beetje fan geworden. Voorlopig ken ik enkel zijn hits, maar ik ben erg benieuwd naar zijn volledige albums.

Mijn drie favoriete nummers wil ik jullie alvast niet onthouden.

Never gonna stop (Music for Life 2010)


You and Me (2011)


She Might She Might (2011)

Lots of love,
Jolien

1 opmerking:

beantwoorden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...