woensdag 14 december 2011

Kerstkriebels



Onze kerstboom, hoera!
Hij is er! Wat mij betreft had hij er al veel langer mogen staan, maar beter laat dan nooit: onze kerstboom staat eindelijk te pronken in onze woonkamer. Hoewel het nu niet echt een prachtexemplaar is - hij heeft een ietwat rare vorm en hier en daar wat kale plekken - vind ik hem toch helemaal geweldig. Want hoewel ik de winter echt haat (de kou vind ik vreselijk!), hou ik enorm van Kerstmis! En met de kerstboom in huis is de kerstsfeer ook stiekem binnengeslopen. Ik besef het nog niet goed, maar binnen anderhalve week is het alweer kerstavond. Ik kijk er echt naar uit!
En er zijn nog wel enkele redenen waarom ik hou van de winterperiode (ja, ik haat de winter, maar een beetje optimisme kan nooit kwaad, toch?):

1) De winter is het ideale seizoen om series te kijken in bed met een tas warme chocomelk en een stuk speculaas. Genieten!
2) Slapen is zoveel leuker in de winter. Terwijl het buiten berekoud is (en regent/waait/sneeuwt) lig jij lekker in je bed onder een dikke dons...
3) December is dé feestmaand bij uitstek. Naast Kerstmis, staat ook Oudejaarsavond weer voor de deur. En hoewel ik nog niet weet wat ik precies ga doen (dat vind ik toch altijd een gestress), hou ik wel van de sfeer van Oudejaarsavond: vuurwerk, lekker eten, gezellig samenzijn en aftellen naar het nieuwe jaar.
4) Ik hou van familiefeesten en die komen er ook weer aan deze maand!
5) Ik ben dol op cadeautjes en ben dan ook nu al benieuwd wat ik straks onder de kerstboom zal terugvinden.
6) Gourmet, fondue en andere lekkere dingen staan deze maand bij velen op het feestmenu. Dat wordt smullen!
7) Binnenkort gaat de laatste editie van Music For Life van start. Dit jaar ga ik zeker eens langs het Glazen Huis (dat is er nog nooit van gekomen, schandalig!), want de sfeer lijkt er altijd zo geweldig. En ik word er altijd een beetje emotioneel van ;-).

Bron
Bron
Bron

Lots of love,
Jolien

1 opmerking:

  1. Marshmellows in chocolademelk, nomnomnom!
    Ik heb ze laatst ook bij mij in de kast ontdekt. It's on.

    Leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen

beantwoorden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...