zaterdag 24 december 2011

Vakantie!


Bron
Hoera, vanaf vandaag heb ik een weekje kerstvakantie! Gisteren was mijn laatste werkdag als administratief bediende en vanaf maandag 2 januari ga ik aan de slag als tandartsassistente. Dat betekent dus dat ik eindelijk nog eens een weekje échte kerstvakantie heb. De voorbije jaren stond die vakantie immers altijd in het teken van studeren, stress en naderende examens. Deze keer ga ik er dus extra hard van genieten. Echt veel plannen heb ik nog niet, maar er zijn toch wel een aantal dingen die ik zeker wil doen.

1) Uitslapen! Vanmorgen ben ik opgestaan om kwart voor 10 en dat was héérlijk. Op een gewone werkdag sta ik op om 7 uur en drie keer per week zelfs om kwart na 6 omdat ik dan ga joggen. Maar deze week blijf ik lekker liggen tot ik helemaal uitgerust ben. Want is er iets beter dan een warm bed op een koude winterdag?
2) Kerstmis vieren. Vanavond is het kerstavond en dat vind ik echt de leukste avond van het jaar. Lekker eten, gezellig samenzijn en cadeautjes. Ik kan al niet meer wachten!
3) Series kijken. In bed kruipen met een dampende tas warme chocomelk en mijn favoriete series: dat staat zeker op het programma deze vakantie. Ik wil het vierde seizoen van Gossip Girl echt uitkijken deze week, want wat is het goed!
4) Koken. Ik heb nog een aantal kookboeken liggen waaruit ik een aantal recepten wil proberen. En ik wil echt nog eens een lekkere taart bakken!
5) Lezen. Ik hou van lezen, maar maak er dikwijls te weinig tijd voor. Deze week hoop ik dan ook wat meer met een boek of tijdschrift op de bank te kruipen.
6) Shoppen. Straks trek ik nog snel even de stad in op zoek naar een leuk kleedje voor de feestdagen, want dat heb ik nog niet!
7) Nieuwjaar vieren. Dit jaar ga ik samen met mijn vriend eten bij een vriendin van mij. We gaan fondue eten en ik heb er nu al ontzettend veel zin in.

Verder ga ik nog afspreken met vriendinnen, wil ik wel nog eens een dagje naar de Winterefteling en ga ik vooral genieten van mijn weekje rust. Zaaaaaalig! Deze foto's brengen me alvast helemaal in de stemming.

Bron
Bron
Bron
Zalig kerstfeest allemaal!

Lots of love,
Jolien

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk, vakantie! Fijne kerstdagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga ook veel uitslapen in de vakantie :)
    Jij ook een fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vooral met het uitslapen ben ik het eens! :D
    Ik hoop dat je fijne kerstdagen hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen

beantwoorden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...